Regisztráció
Ha az ingyenes EC kurzus miatt szeretnél regisztrálni a honlapon akkor kérlek kövesd a kurzus leírásában, az első bekezdésben található használati utasítást 😉 Bemásolom ide neked:
A honlap karbantartás alatt (a nagy kurzusokat és termékeket ez nem érinti). Ezért ez a kurzus ideiglenesen BEJELENTKEZÉS ÉS MEGRENDELÉS NÉLKÜL tudod megtekinteni ennek a kurzusnak a tartalmát. Csak kattints a ‘Leckék’ fülre itt (második fül jobbra, kis kocka ikon) és válaszd ki az első leckét.
Remélem ez így segít 🙂
Kurzusok esetén:
Kérlek menj végig a vásárlási folyamaton és a rendszer automatikusan készíteni fog neked egy profilt. Tehát a vásárlással együtt tudsz regisztrálni is.
Termékek esetén:
Jelenleg a termékek megrendelése teljesen külön vonalon fut. Nem szükséges a termékek vásárlásához regisztrálnod.
Belépés
Fizetés után:
Kérlek küldj nekem egy üzenetet, elküldve a korábbi felhasználónevedet és email címedet is. Továbbá írd le pontosan, hogy mihez szeretnél hozzáférni, mit csináltál és hogyan nézett ki amikor nem tudtál belépni. Ezek tudatában tudunk neked megoldást találni.
Próbáld ki az alábbiakat.
I. Takaríts ki mindent a böngésződből:
- Mentett jelszó kitörlése. És ne is mentsd el!
- A honlap mentett linkeinek törlése. És ne is mentsd el! Ne onnan navigálj! (Ez vonatkozik az emailben kapott linkekre is.)
- Böngészési előzmények, sütik és hasonlók törlése
- Böngésző újraindítása
II. Mindig “nulláról” jelentkezz be a honlapra:
- Honlapra navigálás: Soha ne külső (pl.: mentett, emailben kapott) linkre kattints rá, hanem mindig írd be betűnként a honlap főoldalának címét. Minden alkalommal “kézzel írd be, hogy: pelenkatlanodj.hu
- Jelentkezz be a főoldalon. Tehát ne valamely leckéből, blogról, aloldalról kattints a “bejelentkezek” menüpontra, hanem a főoldalról. Innen: pelenkatlanodj.hu
- Jelentkezz be
- Ezután navigálhatsz az általad elérni kívánt oldalra.
Kurzusokról, tanácsadásról
Minden kurzust fent a menüben a KURZUSOK menüpont alatt találsz.
Jelenleg két korosztály számára van elérhető tudástár. A tudástár egyfajta kérdezz-felelek gyűjtemény. Böngészheted a korábbi válaszokat, és kérdéseidre személyre szabott választ kapsz.
Tudástár Piciknek, Természetes Csecsemőhigiénia: https://pelenkatlanodj.hu/courses/tudastar-piciknek/
Tudástár Nagyoknak, Segített Szobatisztaság: https://pelenkatlanodj.hu/courses/tudastar-nagyoknak/
Szobatisztaság 20 hó felettieknek:
https://pelenkatlanodj.hu/szobatisztasag-kurzus/
Kattints az alábbi linkre, ott találod a részletes választ:
Kezdésként elolvashatod a Mi az EC? és a Szobatisztaság EC-vel című oldalakat.
A blog cikkek között rengeteg olyan van ami az általatok korábban feltett kérdésekre válaszol. Ezeket egy-egy konkrét kérdésre írtam válaszként nektek. https://pelenkatlanodj.hu/tolem-nektek/blog/
Továbbá:
A Pelenkátlanodj YouTube csatornámon
A Pelenkátlanodj Instagram profilomon
A Pelenkátlanodj Facebook oldalamon
Facebook messenger üzenetben, e-mailben, telefonon.
Ezeken a felületeken adminisztratív, illetve termékekkel, szolgáltatásokkal, eseményekkel kapcsolatos ügyintézés zajlik.
A privát profilomra, e-mail címemre küldött üzenetekre nem fogok válaszolni, privát telefononszámomon kérlek szintén ne keressetek.
Köszönöm a megértést!
Jelenleg minden kurzus tartalmaz kérdezési lehetőséget ahol személyre szabott választ kaphatsz és böngészhetsz a korábban adott válaszok között is.
Ha ennél többre van szükséged akkor kérlek írj üzenetet nekem a kapcsolat oldalon keresztül.
A leckék
Minden kurzusunkban van egy “Hol kapok választ a kérdéseimre?” című lecke. Ott van felsorolva, hogy hol és milyen módon tudsz választ kapni a kérdéseidre.
A kurzusokban két féle videó található: YouTube, Vimeo.
Amennyiben nem játssza a videót a felület úgy az alábbiakat próbálhatod a böngésződdel kapcsolatosan:
- Frissítsd a böngésződ
- Kapcsold be a JavaScriptet
- Indítsd újra az interneted (router és modem ki- majd bekapcsolás)
- Ellenőrizd az internet sebességét (a legalacsonyabb minőséghez 500 kbps szükséges)
- Töröld a böngésződ gyorsítótárának tartalmát és a sütiket
- Ellenőrizd a bővítményeket, a beépülő modulokat (plugin, ad-on) – Töröld/kapcsold ki, vagy épp töltsd le/engedélyezd
- Zárd be a felesleges böngészőfüleket vagy alkalmazásokat
- Tiltsd le / engedélyezd a hardveres gyorsítást
- Próbáld ki, hogy privát böngészéssel (inkognito módban) működik -e
- Ha a fentiek nem működnek akkor próbáld a Chrome böngészőt (ha neked más van) abban menni szokott.
A YouTube videók publikusak ezeket a Pelenkátlanodj YouTube csatornán is megtekintheted.
A Vimeo videókat kizárólag a pelenkátlanodj.hu honlapon keresztül tudod megnézni.
Itt a részletes leírás, hogy mit tegyél ha nem működik a felületen a Vimeo video
“Eddig egyszer sem tudtam megnyitni telefonról a linkelt leckéket. Sem a kurzusból, sem pedig az e-mailedből. Egyébként van előfizetésem, hozzáférek.”
A probléma megoldására végül a kérdező talált rá:
“Az összes oldal meg volt nyitva a háttérben (99-et engedélyez azt hiszem a telefonom). A férjem mondta, hogy csukjam be. Azóta meg tudom nyitni. 🙂”
Rendelés, fizetés, visszaigazolás
Jelenleg bankkártyával vagy Barion tárcán keresztül tudsz fizetni.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Ha nincsen Barion tárcád akkor bankkártyával is tudsz fizetni.
Bankkártya adataid a boltunkhoz nem jutnak el, nem láthatóak számunkra.
Honlapon történt megrendelés esetén, átutalásos fizetésnél
A megrendelések státuszát leghamarabb hétfőn reggel (vagy a hét első munkanapján) “kézzel” frissítjük, nem automatikus. Ezért előfordulhat, hogy a megrendelésed státuszának megváltozására csak pár nap múlva számíthatsz. Ez pénteken, munkaszüneti napokon vagy hétvégén különösen igaz.
Űrlapon keresztül történő megrendelések esetén:
A megrendelések státuszát ‘kézzel’ frissítjük, és szükség esetén profilodat ‘kézzel’ hozzuk létre, munkanapokon (hétfő-péntek között 1-2 naponta), nem automatikus.
Ezért előfordulhat, hogy a megrendelésed státuszának megváltozására csak pár nap múlva számíthatsz. Ez pénteken, munkaszüneti napokon vagy hétvégén különösen igaz. Ebben az esetben leghamarabb következő hétfőn reggel (vagy az első munkanapon) frissítjük a státuszt.
Hozzáférés következő hétfőn reggel (vagy az első munkanapon), erről automaikus emailt fogsz kapni.
Ha eddig nem volt profilod, akkor új fiókod adatairól automatikusan emailt fogsz kapni.
A pelenkatlanodj.hu oldalon a Barion elektronikus fizetéssel tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet és a kártyádon szereplő nevedet.
Mindig ellenőrizd le a vásárlás részleteit és az adatokat. Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés.
A csatolt kép remélem segít a bankkártyás fizetésben.
A ‘BANKKÁRTYA’ feliratú legördülőnek kell nyitva lennie.
Minden adatod és a ‘KÁRTYÁN SZEREPLŐ NÉV’ szövegdobozt is ellenőrizd! Ott a bankkártyádon szereplő név kell, és előfordulhat, hogy picit eltérően írja be automatikusan a rendszer.
Továbbá a Barion honlapján az alábbi oldalon találsz további segítséget:
Barion honlap / Gyakran ismételt kérdések / Barionnal fizettem
Ha úgy döntöttél, hogy megrendeled valamelyik kurzusunkat, akkor a kurzus leírása oldalon található KOSÁRBA gombra kattintva hozzáadod a kurzust a kosaradhoz. Majd még egyszer ugyanarra a gombra kattintva (a felirat lesz csak más) átkerülsz a megrendelő oldalra, ahol megtekintheted a megrendelésed, majd meg tudod adni a személyes adataidat, és elküldeni a megrendelést.
Az adatok megadása és a megrendelő gomb megnyomása után a Barion felületén keresztül tudsz bankkártyával vagy Barion tárcával fizetni.
Sikeres fizetést követően azonnal (vagy legkésőbb 24 órán belül) hozzáférést kapsz a kurzushoz.
Ha eddig nem volt fiókod akkor ezzel párhuzamosan az is elkészül. Ott találod majd meg az eddigi megrendeléseidet és onnan IS eléred a kurzusaidat.
A termék kiválasztása, az adatok megadása és a megrendelés elküldése után küldünk majd neked egy visszaigazoló emailt, amiben benne vannak az utalásra vonatkozó információk is. Sikeres, beérkezett fizetést követően postázzuk a terméket.
A megrendelés kapcsán az általad megadott e-mail címre próbálja meg kiküldeni a leveleket a rendszer.
A különböző levelező rendszerek különböző biztonsági beállításokkal próbálják kiszűrni a kéretlen leveleket. A gmail rendszerében gyakran a promóciók fül alá vagy a spam mappába kerülnek az általunk küldött válaszlevelek. A hotmail vagy az outlook rendszerei gyakran automatikusan visszadobják a levelünket. A céges e-mail címekre érkező levelek pedig a vállalat levelező rendszerének beállításai alapján kerülnek valamilyen mappába. Így előfordul, hogy a jól megadott e-mail címre sem érkezik meg a válaszlevél.
Első körben amit tehetsz, hogy a levelező rendszered keresőjébe beírod, hogy “pelenkátlanodj”. Vélhetőleg úgy automatikusan feldobja a rendszer. Ha esetleg elgépelted az e-mail címed, vagy valamilyen más okból nem érkeznek meg a leveleink, akkor kérlek írj az info kukac pelenkatlanodj pont hu e-mail címre.
- Nézd meg a honlapon, bejelentkezés után, a FIÓKOM menüpont alatt a VÁSÁRLÁSAIM fülön láthatod, hogy sikeres vagy sikertelen volt -e az adott kurzus megvásárlása.
- Kérlek írj nekünk az info@pelenkatlanodj.hu e-mail címre, hogy ellenőrizni tudjuk a megrendelésed és fizetésed státuszát.
- Amennyiben ez egy sikeres fizetés volt kellett, hogy kapjál egy visszaigazoló emailt a Bariontól. Továbbá meg kell, hogy jelenjen a bankszámládon is az összeg levonása. Kérlek ezeket ellenőrizd és csatold a nekünk küldött e-mailhez,
Amennyiben átküldöd a Barion visszaigazoló emailt ÉS a banki tranzakció bizonylatot úgy tudunk hozzáférést adni.
Amennyiben a kurzus kifizetése sikertelen volt úgy két lehetőséged lesz:
’Nulláról’ végigmész az egész megrendelési folyamaton újra és Barionon keresztül bankkártyával vagy Barion tárcával fizetsz. Esetleg nézd át, hogy minden adatod helyes -e (pl. sokszor a nevet picit másként írja) és a Barionnal fizetésről szóló Gyakran Ismételt Kérdések részt:
https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/barionnal-fizettem/
Ha nem sikerül a tranzakció, de amúgy minden feltétel adott (van pénz a kártyádon, stb.), akkor ne a tárcáddal fizess, hanem bankkártyával egy másik email címet használva mint amivel a Barion tárcában regisztrálva vagy. Ez működni szokott.
Ha ez se jön össze, akkor banki átutalással fizetsz és az összeg beérkezése után a korábbi megrendelésed státuszát – 24 órán belül – átállítjuk fizetettre, így hozzáférést kapsz.
Az alábbi számlaszámra tudod utalni az összeget:
KRÉ-TA SOLUTIONS Bt
Bank: Magnet Bank
Számlaszám: 16200151-18562611
IBAN: HU29 1620 0151 1856 2611 0000 0000
BIC: HBWEHUHB
E-mailek
A visszajelzéseket az alábbi helyeken találod:
Amikor az összeg megérkezik a bankszámlánkra akkor kiküldjük neked a számlát (pár munkanapon belül) az általad megadott email címre a Billingó rendszeréből. – Lásd még lentebb a “Hol találom a számlámat?” c. kérdésre a választ.
Fizetéskor a rendelésed státusza is megváltozik. Ezt a Fiókom menüpont alatt a megrendeláseim/orders almenüben láthatod.
Amikor hozzáférést kapsz a kurzushoz, akkor automatikusan kiküldünk neked egy emailt erről.
Lásd még a “Mi a teendő, ha nem kapsz e-mailt?” c. kérdésre a választ
A megrendelés kapcsán az általad megadott e-mail címre próbálja meg kiküldeni a leveleket a rendszer.
A különböző levelező rendszerek különböző biztonsági beállításokkal próbálják kiszűrni a kéretlen leveleket. A gmail rendszerében gyakran a promóciók fül alá vagy a spam mappába kerülnek az általunk küldött válaszlevelek. A hotmail vagy az outlook rendszerei gyakran automatikusan visszadobják a levelünket. A céges e-mail címekre érkező levelek pedig a vállalat levelező rendszerének beállításai alapján kerülnek valamilyen mappába. Így előfordul, hogy a jól megadott e-mail címre sem érkezik meg a válaszlevél.
Első körben amit tehetsz, hogy a levelező rendszered keresőjébe beírod, hogy “pelenkátlanodj”. Vélhetőleg úgy automatikusan feldobja a rendszer. Ha esetleg elgépelted az e-mail címed, vagy valamilyen más okból nem érkeznek meg a leveleink, akkor kérlek írj az info kukac pelenkatlanodj pont hu e-mail címre.
Jelszó
A jelszavadat bejelentkezés után itt tudod megváltoztatni:
Fiókom -> Beállítások/Settings —> Jelszó/Password
Vagy bejelentkezés után kattints ide: Jelszó megváltoztatása
Ha elfelejtetted a jelszavadat akkor a ‘Bejelentkezésre’ kattintva (a fenti sötétkék fejléc sarkában) találod az ‘Elfelejtett jelszó?’ linket. Arra kattints.
Vagy kattints ide:
Elfelejtett jelszó
Az általad megadott e-mail címre próbálja meg kiküldeni a leveleket a rendszer.
A különböző levelező rendszerek különböző biztonsági beállításokkal próbálják kiszűrni a kéretlen leveleket. A gmail rendszerében gyakran a promóciók fül alá vagy a spam mappába kerülnek az általunk küldött válaszlevelek. A hotmail vagy az outlook rendszerei gyakran automatikusan visszadobják a levelünket. A céges e-mail címekre érkező levelek pedig a vállalat levelező rendszerének beállításai alapján kerülnek valamilyen mappába. Így előfordul, hogy a jól megadott e-mail címre sem érkezik meg a válaszlevél.
Első körben amit tehetsz, hogy a levelező rendszered keresőjébe beírod, hogy “pelenkátlanodj”. Vélhetőleg úgy automatikusan feldobja a rendszer. Ha esetleg elgépelted az e-mail címed, vagy valamilyen más okból nem érkeznek meg a leveleink, akkor kérlek írj a info kukac pelenkatlanodj pont hu e-mail címre.