GYIK

Kurzusok, tanácsadás

Minden kurzust fent a menüben a KURZUSOK menüpont alatt találsz.

Jelenleg két korosztály számára van elérhető tudástár. A tudástár egyfajta kérdezz-felelek gyűjtemény. Böngészheted a korábbi válaszokat, és kérdéseidre személyre szabott választ kapsz.

Tudástár 0-12 hó, Természetes Csecsemőhigiénia: https://pelenkatlanodj.hu/courses/tudastar-0-12-ho/

Tudástár 10-20 hó, Segített Szobatisztaság: https://pelenkatlanodj.hu/courses/tudastar-nagyoknak/

20 hó felettieknek szobatisztaság kurzus 2021 Júniusban indul.

 
EC-vel és szobatisztasággal kapcsolatos tesztelést jelenleg nem tervezünk. A módszer tesztelési időszaka lezárult.

Kezdésként elolvashatod a Mi az EC? és a Szobatisztaság EC-vel című oldalakat.

A blog cikkek között rengeteg olyan van ami az általatok korábban feltett kérdésekre válaszol. Ezeket egy-egy konkrét kérdésre írtam válaszként nektek. https://pelenkatlanodj.hu/tolem-nektek/blog/

Továbbá:
Pelenkátlanodj YouTube csatornámon
Pelenkátlanodj Instagram profilomon
Pelenkátlanodj Facebook oldalamon

Facebook messenger üzenetben, e-mailben, telefonon.

Ezeken a felületeken adminisztratív, illetve termékekkel, szolgáltatásokkal, eseményekkel kapcsolatos ügyintézés zajlik.

A privát profilomra, e-mail címemre küldött üzenetekre nem fogok válaszolni, privát telefononszámomon kérlek szintén ne keressetek.

Köszönöm a megértést!

Jelenleg minden kurzus tartalmaz kérdezési lehetőséget ahol személyre szabott választ kaphatsz és böngészhetsz a korábban adott válaszok között is.

Ha ennél többre van szükséged akkor kérlek írj üzenetet nekem a lap alján található szövegdoboz segítségével.

A kurzus felülete

Az átutalás és bejelentkezés (jobb felső sarok) után a fiókodban találod az általad megvásárolt termékeket. Kattints a megfelelő kurzusra, majd a CURRICULUM/TARTALOM fülre kattintva válaszd ki azt a tudás anyagot (leckét avagy bejegyzést), amit el szeretnél olvasni.

A tudástárak utolsó leckecsoportjában találod a “Kérdésem van, itt szeretnék választ kapni” c. leckét. Ott tudod feltenni a kérdésedet hozzászólás formájában.

Rendelés, fizetés, visszaigazolás

Jelenleg banki átutalással tudsz fizetni.

Ha úgy döntöttél, hogy megrendeled valamelyik termékünket, akkor a kurzus leírása oldalon található ADD CART/MEGVÁSÁROLOM gombra klikkelve átkerülsz a megrendelő oldalra, ahol meg tudod adni a személyes adataidat, majd elküldeni a megrendelést.

Az adatok megadása és a megrendelő gomb megnyomása után kapsz egy visszaigazoló emailt, amiben benne vannak az utalásra vonatkozó információk is. Ha eddig nem volt profilod akkor ezzel párhuzamosan az is elkészül.

Sikeres, beérkezett fizetést követően megküldjük részedre a számlát.

Tudástárnál:

A Tudástár esetén bekerül a neved rövidítése a táblázatba, ahol láthatod mettől-meddig tudsz hozzáférni a Tudástárhoz és meddig van lehetőséged kérdezni.
Ezt követően a fentebb megadott “hozzáférés kezdete” időpontban beengedésre kerülsz a Tudástárba, és ezzel egyidejűleg fogsz kapni egy üdvözlő e-mailt is.

A visszajelzéseket az alábbi helyeken találod:

Amikor az összeg megérkezik a bankszámlánkra akkor kiküldjük neked a számlát (2-3 munkanapon belül) az általad megadott email címre a Billingó rendszeréből. – Lásd még lentebb a “Hol találom a számlámat?” c. kérdésre a választ.

Szintén ekkor a “Fiókom” menüpont alatt a megrendeláseim/orders almenüben megtalálod a rendelésed státuszát amit az összeg beérkezésekor “Processing”-re állítunk.

Tudástárnál:

Tudástár esetén ezzel egyidőben beírjuk a nevedet a táblázatba amit a Tudástár leírásában láthatsz. Ahogy a leírásban szerepel “Ha már megvan az 5 fő az adott hétre, akkor megrendelés és fizetés után a legközelebbi üres helyet tudod betölteni. Beengedés az összeg beérkezésének sorrendjében, minden hétfőn.” Ennek fényében a te hozzáférési időpontodat a fenti táblázatban láthatod.

Amikor beengedlek a Tudástárba akkor kiküldünk neked egy emailt és akkor kerül át a rendelésed státusza is completed-re. – Lásd még a “Mi a teendő, ha nem kapsz e-mailt?” c. kérdésre a választ

A számlát az általad megadott e-mail címre küldtük ki. A következőkre tudsz rákeresni, ha nem találod egyből a leveleid között: Krémer Sára (számlakiállító neve), Billingó (ez a számlázórendszer, amiről kiküldésre kerül), Tudástár (ez az, amiről a számla szól).

+ Lásd még a “Mi a teendő, ha nem kapsz e-mailt?” c. kérdést.

A megrendelés kapcsán az általad megadott e-mail címre próbálja meg kiküldeni a leveleket a rendszer.

A különböző levelező rendszerek különböző biztonsági beállításokkal próbálják kiszűrni a kéretlen leveleket. A gmail rendszerében gyakran a promóciók fül alá vagy a spam mappába kerülnek az általunk küldött válaszlevelek. A hotmail vagy az outlook rendszerei gyakran automatikusan visszadobják a levelünket. A céges e-mail címekre érkező levelek pedig a vállalat levelező rendszerének beállításai alapján kerülnek valamilyen mappába. Így előfordul, hogy a jól megadott e-mail címre sem érkezik meg a válaszlevél.

Első körben amit tehetsz, hogy a levelező rendszered keresőjébe beírod, hogy “pelenkátlanodj”. Vélhetőleg úgy automatikusan feldobja a rendszer. Ha esetleg elgépelted az e-mail címed, vagy valamilyen más okból nem érkeznek meg a leveleink, akkor kérlek írj a pelenkatlanodj kukac gmail pont com e-mail címre.

Küldj üzenetet